МЕДИАПТАЛЫҚ БИЫЛ ДА ӨЗ ЖАЛҒАСЫН ТАПТЫ
Қыркүйектің 26-28-і күндері Астанада елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың бастамасымен Қазақстанның рухани жаңғыруының негізгі басымдықтарын орындау мақсатында «Astana Media Week» – қазақстандық медиаапта өтті.
ҚР Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің тапсырысымен жыл сайын өткізілетін биылғы медиапталықтың басты мақсаты — отандық медиасфераны дамыту және өңірлік деңгейде индустриядағы іскерлік қатынастарды ілгерілету болды. Медиаапталықтың ашылу салтанатында сөз сөйлеген ҚР Ақпарат және коммуникациялар министрі Дәурен Абаев қазіргі Қазақстан қоғамындағы медианың маңыздылығына ерекше тоқтала келе: «Сіздердің идеяларыңыз күн сайын ақпараттық ландшафтты өзгертіп қана қоймай, сонымен қатар, саясаттан бастап қаржыға дейінгі, ауыл шаруашылығынан бастап спортқа дейінгі түрлі салалардағы үдерістерге күш беруде. Осының нәтижесінде өзекті мәселелерді кеңінен талқылау, нақты шешімдерді әзірлеу және әрі қарай жұмыс істеу механизмдері айтарлықтай артып келеді. Дәл осы мақсатты көздеген «Astana Media Week» апталығы өз алаңында журналистер мен мемлекеттік органдар өкілдерінің ғана емес, сондай-ақ, PR-қоғамдастығы мен шетелдік мамандардың да басын қосып отыр. Бұл шараның негізгі мақсаты — отандық медиа-нарықты жан-жақты дамыту ғана емес, мәдени және ақпараттық байланыстарды да тереңдету», – деді. Бұған қоса, Astana Media Week-2017 медиаапталығында республикалық телеарналардың көптеген жаңа әрі қызықты жобаларды ашқанын атап өтіп, кәсіби қоғамдастық үшін AMW дәстүрлі шараға айналатынына сенім білдірді. Медиаапталық барысында медиаконтентке тапсырыс берушілердің, ірі телевизиялық және радиокомпаниялардың, өндірістің жеке нарығының өкілдері: продакшн-студиялардың, шығармашылық ұжымдардың, продюсерлік орталықтардың, ақпарат, медиа-сауық, музыка және кино салаларындағы авторлық жобалардың арасында диалогтық алаң құрылды. Кәсіби мамандар телевизиялық, ғаламтор және басқа да медиаөнімдердің жобаларын ұсынған кәсіби әрі ашық питчингтер өтті. Қатысушылар «Болашақ мамандықтары» деп аталған бейресми «Media Talks» конференциясында медиаиндустрияның аса маңызды тақырыптарын талқылады. Бұдан бөлек, заманауи медианарықтарды дамытудың маңызды тақырыптары бойынша шеберлік сыныптары, панельдік пікірталастар және аймақтық БАҚ форумы өтті. Аймақтық БАҚ форумында форум спикерлері телеарналардың аймақтағы рейтингтерін, газеттердің сатылым деңгейін, сайттардың қаралымындағы ерекшеліктерді сөз етіп, қандай БАҚ қай деңгейде, қандай сападағы контент таратып отырғанына шолу жасады. Биыл екінші рет ұйымдастырылған медиаапталыққа жиналған шетелдік БАҚ өкілдері мен Қазақстан журналистері өзара пікір алмасып, жас тілшілерге түрлі тақырыпта семинарлар өткізді. Медиаапталықтың соңғы күні өткен «Digital Forum»-да сандық экономикадағы жаңа салалар, ғаламтордағы жарнама, жалпы, БАҚ-тардың экономикалық әлеуетін арттырудың жаңа тәсілдері сөз етілді. Медиаапталыққа 2000 қонақ, қазақстандық және шетелдік медиа-индустрияның 60 топ менеджері, 15 республикалық телеарна мен 50-ден астам продакшн-компания қатысты.