«Пай-пай жұбайлар» қойылымынан соң…
Жазушы Талаптан Ахметжан есімі көзіқарақты оқырманға жақсы таныс. Қаламгердің тұстастары, әріптестері, аға-бауыр достары да кезінде Талаптан Ахметжан шығармашылығы жайлы жылы лебіздерін білдірісіп, Өскеменде жүрген жазушы шығармашылық ортадан алыстамасын деп Алматыға алдыртқан еді. Біздің бүгінгі кейіпкеріміз – Риза Әділбекқызы жазушының шығармашылық жай-күйі мен ортасы турасында былай деп әңгіме өрбітті…
Риза Әділбекқызы,
Талаптан Ахметжанның жары
– Талаптан Ахметжанмен бір ауданның тумасысыздар. Сіздерді табыстырған Өскемендегі орта жайлы айтып берсеңіз…
– 1970-80 жылдары Өскеменнің тұрғылықты халқының тоқсан пайызы орыстар болды. Иә, оқу іздеп келген студенттер, жұмысшы жастарды қосқанда азғантай ғана қазақтар да бар-тұғын. Бірде біздің қалаға Төлеухан Батыганов деген жас режиссер келді. Алматыдағы аты дыңдай Өнер университетінің түлегі екен. Келе сала Өскеменде Халық театрын ашты. Оған «Маздақ» деп ат қойды. Қаламызда айналдырған төрт-бес-ақ оқу орны бар. Сол оқу орындарының қабырғаларына хабарландыру іліп кетіпті. Студенттерді, жастарды Халық театрына шақырыпты. Пединституттың филология факультетінің орыс бөлімінің студентімін. Хабарландыруды оқығаныммен, аса қызығушылық білдіре қойған жоқ едім. Есесіне, ауылында клуб меңгерушісі болған, өнер десе ішкен асын жерге қоятын құрбым Розаның әлгі халық театрына барып, актерлер құрамында ойнағысы келді. Жастардың көбі күндіз – жұмыста, студенттер – сабақта болғандықтан кешқұрым бас қосады екен. Қараңғы бата жалғыз-жарым жүруге қыз бала именеді ғой, сондықтан өнерлі жастардың дайындығына Роза құрбыма еріп барып жүрдім. Олар сахнада дайындық жұмыстарын жасайды. Мен көрермен залында тамашалап отырамын. Қалтай Мұхамеджановтың «Пай-пай, жұбайлар-айын» сахналамақшы. Спектакль жұбайлардың той көрінісімен ашылады. Қос ғашықты ортаға алып, жастар сахнаға дөңгелене вальс билеп шығуы керек. Жұпқа бөлгенде, бір жігіт жеке қалып қойды. Төлеухан аға көрермен залында отырған маған қарап: «Риза, бері келші», – деп шақырды. Сөйтсем, мен әлгі жалғыз қалған жігітпен сахнаға билеп шығуым керек болған екен. Әрине, үзілді-кесілді бас тарттым. Бірақ оған Төлеухан аға қояр болмады: «Сахнаның бастапқы көрінісінде ғана, жұп құрап вальс билеп шықсаң болды, одан әрі қинамаймыз», – деді. Содан не керек, әлгі жігітпенсахнаға билеп шығатын болдық. Ол жігіт – Талаптан ағаң болатын. Танысып, енді билейік десек, Тәкең вальс билей де алмайды. «Төлеухан аға, мына кісі вальс билей алмайды ғой», – дедім мен де қарап тұрмай. «Ендеше, өзің үйретерсің», – деді ағай. Сөйтіп, ағаңмен таныстығымыз барысында Тәкеңе вальс үйретіп, «Пай-пай жұбайлар-ай» қойылымының басында бірге дөңгелене билеп шыққанымыз бар еді.
Ол уақытта Жоғары оқу орнын бітіргеннен кейін міндетті түрде үш жылға басқа жаққа жұмыс істеуге жіберетін дәстүр болған. Оқуымды бітіріп, мен сол кездегі Торғай облысына жұмыс істеуге кетіп қалдым. Тәкең оқуын жалғастырып жатты. Алланың жазуы ғой, үш жылдан кейін біз қайтадан кездестік. Сол кезде Тәкең: «Мен енді сенен айрылмаймын», – деді. «Әкеме хат жаздым, біз енді үйленейік», – деп. 1984 жылы отбасын құрдық.
Тәкеңнің өлең, әңгімелері, мақалалары аудандық, облыстық газетке шығып тұрғанымен, ағаң Құрылыс институтының студенті. Оқу бітірген соң Тәкең де жолдамамен үш жылға Ақтөбеге жұмысқа кететін болды. Бірақ ол кезде біз шаңырақ көтергендіктен, отбасылы деп, жағдайына қарап, Өскеменде қалуына рұқсат берді. Тәкең Цемент зауытына бас маман болып жұмысқа тұрды.
Біз осылайша өмір сүріп жаттық. Өскемен – орысқолды орта болғанымен, мұнда жайсаң жандар көп еді.
Ағаңның әңгіме, өлең жазып жүрген талантын байқаған соң, Алматыға, «Жігер» фестиваліне шақырту келді. Бұл – тауар нарқы қымбаттай түскен, дүкен сөрелері босай бастаған 1989 жыл еді. Тәкең Алматыға жиналып жатыр екен дегенді естіген өзге студенттер, жастар тізім жасап, «Маған Алматыдан ананы әкеп берші, мынаны әкелші» десіп, шығарып салдық. Тәкең Алматыдан сондай көңілді, ерекше бақытты болып оралды. Бірақ бізге ешқандай базарлық әкелмепті. Онысын бірден айтты: «Лауреат атандым, соны жудық», – деді. Қалихан аға, Әкім аға, Оралхан ағалар секілді қазақ әдебиетінің кіл жақсылары жылы қарсы алып, ақ баталарын беріп шығарып салыпты. Соған мерейі өсіп келген беті. Оралхан аға, тіпті, өз кітабына қолтаңба жазып беріпті: «Айналайын, Талаптан, қабырғаң қара жерге тигенше талаптан», – деген екен. «Ағамның сол аманатын орындауым керек», – деп, Тәкең әркез айтып отыратын.
– Алматыға кештеу келдіңіздер. Сол кездегі бас қаланың шығармашылық ортасы Талаптан ағаны жатсынған жоқ па?
– «Жігер» фестиваліне барған сапарында да, кейінгі уақытта да, Дидахмет ағамыз Тәкеңе: «Елде жүрсің. Онда әдеби орта жоқ. Шығармашылық жағдайың қиындау болмай ма? Алматыға ат басын бұрсаң, жазушылармен де, шығармашылық ортамен де аралас-құраластығың артар еді, жазуыңа да пайдасы сол», – деп шақырыпты. Ол кезде Тәкең облыстық телевидениеде жұмыс істеп жүрген кезі. Күндердің бір күнінде Алматыға жиналдық. Ол уақыт қала мен қала арасы алшақ қой. Алматы біз үшін тіптен бөтен орта. Мен: «Туысымыз да, туғанымыз да жоқ. Қалай барамыз, қайтіп күн көреміз?», – дедім шошып. «Алматыда да біздер сияқты адамдар тұрады», – деп ағаң да өз айтқанынан қайтпады. Осылайша, Алматыға қоныс аудардық.
Тәкеңді бұл қаладағы шығармашылық орта жатырқаған жоқ. Себебі, ағаңның бірнеше өлең, мақала, әңгімелерін аудандық, облыстық басылымдарды былай қойғанда, республикалық ірі-ірі әдеби басылымдар басып қойған еді. Әрі ағаң Алматыға келе сала сол кездегі ең танымал әдеби басылым «Қазақ әдебиетіне» жұмысқа тұрды. Ағаңның қатарластары – Асқар Алтай, Роза Мұқанова, Нұрғали Ораз, Әнуарбек Әуелбек сияқты кіл мықтылар. Олар да Тәкеңді жатсынған жоқ, бірден бауыр тұтып, емен-жарқын араласып кетті. Аға жазушылар да ініге ізет көрсетіп, жақын тартып, тәрбиеледі.
– Өскемен мен Алматының айырмашылығын сездіңіздер ме?
– Біз Өскеменде де екі-үш пәтер ауыстырдық. Өскемен қиыр қала болған соң ба, әлде бізге тек жақсы адамдар кезікті ме, бәрі сондай мейірбан, кеңпейіл болды. Әрі ағаңның да мінезі өте жайлы азамат еді ғой. Цемент зауытында түрлі адам, түрлі ұлт өкілдерімен жұмыс істеді. Солармен де қабақ шытып, кейігенін байқамадым. Әрқайсысының тілін тауып, жұмысқа ынталандыра білді. Алматыға қоныс аударар кезде сан салада бірге істеген әріптестері де, дос-жаран да қимай қоштасты. Сондықтан Өскемен бізге ыстық ұя болды.
Алматыға ағаң алдымен кетті де, пәтер жалдаған соң, соңынан біз бардық. Аэропорттан Роза досы екеуі қарсы алды. Бір көргенге Алматы маған ерекше сұлу, сондай жылы, жарқын қала секілденді.
Ол кезде қазіргі Ақсай ықшам ауданында жатаған үйлер көп еді. Соның біреуінен пәтер жалдапты. Ағаңның айлық жалақысы – 100 сом. Оның 70 сомын пәтерге береміз. Соның өзінде көп ұзамай «пәтерақыны аз төлейсіңдер» деп, үй иелері кейіген соң, ол үйден шығуға тура келді…
Алайда, мұндай ұсақ қиыншылықтарына қарамай, біз Алматыны бөтенсінбедік. Үлкен шаһарды тосырқамауымыздың себебі – жылы шыраймен қабылдаған достарына да байланысты шығар. Бауыржан Омаров, Қали Сәрсенбай, Асқар Алтай сынды аға, бауыр, достары бізді үйлеріне қонаққа шақырып, сондай бір жарқын ортаға түстік те кеттік.
– Қаламгерлер ішінде Талаптан ағамыздың етене араласып, сырласқан адамы болды ма?
– Ондай адамдар өте көп болған шығар. Солардың бірі – Алматыға көшіп келуіне себепші, Дидахмет аға мен досы Асқар ғой. Марқұм Дидахмет ағаның үйі ол кезде Достық даңғылының бойында екен. Бөлмесінің терезесін ашқанда ар жағынан тау көрініп тұратын. Тәкең Өскеменнен Алматыға барғанда міндетті түрде Дидағаңның үйіне соғады екен. Содан екеуі терезеден тауға қарап қойып, таң атқанша әңгімелесетін көрінеді. Лиза жеңгей солай дейтін. Одан өзге Қалихан аға, Оралхан ағалары қамқорлыққа алып, жөн-жоба көрсетіп жүрді. Әкім аға ұстазы болды. Туған інісіндей бауырына тартты. Сол жылдары «Таразиді таң қалдырған Талаптан» деген мақала да жазды. Кейін отбасымызбен араластық. Әкім аға мен Тәкеңнің кейбір мінездері де ұқсас.
Тұстастарынан Қали Сәрсенбай, Асқар Алтай, Роза Мұқанова, Нұрғали Ораз, Бауыржан Омаров, Әнуарбек Әуелбек сынды қаламгерлермен жақын болды.
– Тұстастары, әріптестері Талаптан ағаның мінезінің жайсаңдығы туралы көп әңгіме айтады. Ол кісінің мінезін сіз жете білдіңіз ғой. Қандай жан еді?
– Жас кезіңде әр түрлі мінез көрсетесің. Өзім үйде де ерке өскен қызбын. Бойымда қырсықтық сияқты жаман мінез бар. Ағаңа өкпелесем, қырсығып, сөйлеспей қоятынмын. Ал Тәкеңнің мінезі бөлек. Ешқашан кек тұтпайды. Кең. Мен қырсығып қалсам да, қасыма отырып алып, әңгімесін айта береді. Мен сонда да үндемей қоямын. Әлдебір уақытта Тәкең сөзін кілт үзіп: «Айналайын-ау, мен ұмытып кетіппін ғой. Сен менімен сөйлеспейтін едің-ау. Кешір, ендігәрі сөйлеп мазаңды алмайын», – дейтін күліп. Біз бір-бірімізді ұрыспай, ақырындап тәрбиеледік. Тәкең маған көп нәрсеге басқа көзқараспен қарауды үйретті. Әр адамда адамгершілік бар шығар. Біреудің бойында ол қасиет басым болады. Ағаң сол адамгершілік қасиеті басым жандардың қатарынан еді. Ол ешқашан адамның бойынан жаман мінез көрмейтін. Қай қылығын да жақсыға жорып отыратын. Кейбіреулер қызметі өзгерсе, өзі де өзгереді ғой. Тәкеңде ондай мінез болған жоқ. Әйтпесе, министрлікте қызмет етті, газеттің Бас редакторы болды. Бірақ өзгермеді.
– Талаптан Ахметжанның шығармашылыққа келген кезі қаламгерлердің қоғамға керексіз сезініп қалған тұсы болатын. «Осы жолды бекер таңдаған екенмін, бұрынғы жұмысым дұрыс еді» деген кезі жоқ па?
– Жоқ, олай өкінген емес. Алла Тағала қаламды екінің біріне серік етпейді. Жазу о бастан саған берілген соң, оны сыртқа шығармаса тағы да болмайды. Тәкең сондай адам еді. Ол өз өмірін жазусыз елестете алмайтын. Қандай қиын кездерде де ойын қағазға түсіріп отыратын. Ол кезде заман, әрине, қиын болды. Пәтерден пәтерге көшіп жүрдік. Алматыға келгенде «Үй алып қалармыз» деген үміт тебар. Бірақ, «үй берілмейді, жер беріледі екен» деген әңгіме шықты. Сол уақытта Шығыс Қазақстанда үлкен жер сілкінісі болды да, Шығыс жақтан келгендерге жер беріліп жатты. Алматы қаласының сол кездегі әкімі, марқұм Заманбек Нұрқаділов. Заманбек аға қазақтың жастарына көп жақсылық жасады ғой. Сол кісінің пәрменімен бірқатар жастардың әрқайсысы алты сотықтан жерге ие болды. «Шаңырақтан» алты сотық жерді біз де алдық. Сол жерде жоқтан бар құрап, шағын ғана үй тұрғызып алдық. Ол кезде мен балалармен үйдемін. Тәкең жалғыз өзі жұмыс істейді. Үшінші қызымызға аяғым ауыр. «Шаңырақ» жақ қазіргідей емес, ел тұтас көшіп келе қоймаған уақыт. Жол, инфрақұрылым, абаттандыру жоқтың қасы. Біздер, әйел адамдардың жоқ жерден мәселе тауып алатын бір мінезіміз бар ғой. Содан мен де күндердің бір күнінде: «Үлкен қыз мектепке барады. Ол қандай мектепке, қалай барады? Үйіміздің жайы – мынау. Тіпті, баланың сабақ оқитын бұрышы да жоқ», – деп сарыуайымға салындым. Тәкең: «Сен ешқашан жоқ деме, несіне уайымдайсың, жоғыңды бар қылар қасыңда мен бармын ғой», – деп жұбатқан еді.
Иә, небір ауыр заман бастан өтті. Жазудың қиындығына шыдамаған кейбір жігіттер басқа салаға кетіп қалды. Әдебиетте санаулы жігіттер ғана қалды. Солардың ішінде Талаптан да жүрді.
Қиын замандардан да, Құдайға шүкір, өттік.
– Талаптан Ахметжанның алғашқы кітабы қашан жарық көрді? Оны оқырман, автордың өзі қалай қабылдады?
– «Тұма» деген алғашқы кітабы 1993 жылдары жарық көрді. Ағаң, әрине, ерекше толқыды. Қаламгерлерге біраз уақыт қаламақы бермей, кейін қайтадан бере бастаған бір уақыт болды. Тәкеңнің кітабы қаламақыны қайтадан бере бастаған тұста жарық көрді. Әлгі қаламақымыз 800 доллардай. Ағаң Министрлікте қызметте. Бұл кезде біз әлі «Шаңырақта» тұрып жатырмыз. Автобус дұрыс қатынамайды. Үлкеніміз – Бұлбұл мектепте. Мектепке бару үшін алты шақырымдай жерді жаяу жүреміз. Көршілердің біразы шамасы келгенінше көлік алып жатқан уақыт. Мектепке бара жатып Бұлбұл: «папам да мәшине алса» дейтін. Тәкең қаламақысын алған соң: «Мен де бір мәшине алайын», – деді. Ертесі Дидахмет ағамен барып, бір көнетоздау «Москвич» таңдап келді. 1960 жылғы көлік екен. «Түсі қызғылт сары екен» деген. Мәшинені үйге әкелсе, теңізкөк түстес. «Москвич» емес, «Победа» сияқты. Тәкең өзі қатты қуанып жүр. «Бұл көліктің темірі асыл» дейді. Бұл – біздің отбасы болып алған тұңғыш үлкен мүлкіміз еді. Сондықтан қуанышымызда шек жоқ. Сол мәшинамен Бұлбұлды мектепке апарады, өзі жұмысқа барады. Министрлікте бір үйдің баласындай болып Райхан Мәженқызы, Қуандық Түменбай, Балтас Оспанұлы сынды аға-апалары жұмыс істейді. Солар: «Терезеден қарасақ, Тәкеңнің көлігінің түсі де ерекше, дауысы да ерекше», – деп күлетін.
Ол кезде шамамызға қарамай қонақ шақырғышпыз. «Кітабым шықты. Енді жуайын, үйге үлкен кісілерді шақырайық»,– деді Тәкең. Үйге келетін кісілерді айтып отырса, кіл мықты, атағы дардай ағалар. Қалихан аға, Сайын аға, Дидахмет аға, Әкім аға, Райхан апай… «Дені дұрыс ыдысымыз да жоқ, үй тар, қонақты қалай қарсы аламыз?», – деп есім шықты. Содан не керек, дайындық басталды. Үйдегі барлық мүлікті сыртқа шығардық. Өзімізше дастархан жайып, Тәкеңнің тұңғыш кітабын жудық. Қаламгер ағалар жақсы-жақсы әңгімелер айтты, батасын берді.
Ол уақытта қаншама ақын-жазушы кітабын шығара да алмай жүрген кез ғой. Сондықтан ағаңның тырнақалдысына бәріміз қуанып, «Шаңырақта» той жасадық. Одан кейін Тәкеңнің бірнеше кітабы жарық көрді. Әкім ағамен бірлесіп жазған кітап диалогтары да шықты…
– Талаптан Ахметжанның жеке мұрағаты сақтаулы ма? Бүгінге дейін еш жерде жарияланбаған дүниелері бар ма?
– Қолжазбаларының бәрі де шыққан сияқты. Кейінгі жылдары Дидахмет аға Тәкеңнің күнделіктерін, бірқатар жазбаларын алдыртқан. Кітап шығару ойда бар еді. Сол кітапты әне-міне шығарамыз деп жүргенде Дидағаңның өзі де бақиға бетін бұрды. «Тұмар» деген спектаклі жарық көрмеді. Дәулетбек Байтұрсынұлы Тәкең туралы естеліктерді кітап етіп жинақтау ісін қолға алайын деп еді. Материал аздау болды да, ол кітап та баспа бетін көрмеді. Болашақта жарық көрер деген үміт бар.
Тәкең «Қазақ әдебиеті», «Әдебиет айдыны», «Парасат» секілді басылымдарда қызмет етті. Сол кездегі мақалаларын өзі де жинақтаған. Сол дүниелерін балалар өскен кезде, мақалалар, естеліктер, сындар деп жеке тарау-тарауға бөліп, кітап қылып шығару ойымызда жүр.
Өмірінің соңғы кезінде Тәкең көптеген спектакль жазды. Алғаш шыққан «Екі жүрек», «Қараторғай» спектакльдері, балаларға арналған «Тазша» деген ертегісі Ғ.Мүсірепов атындағы Жастар театрында қойылды. «Сұлу мен суретші» М.Әуезов атындағы академиялық театрында жүрді. Өскеменнің, Оралдың облыстық театрларында «Қараторғай» қойылды. Осы спектакльдерін де бір кітап қылып топтастыру ойда бар шаруа.
Балаларға: «Кейін аяқтарыңнан тік тұрғаннан соң, папаларыңның кітабын шығарарсыңдар», – деп жиі айтамын.
Тағы бір айтайын дегенім, өмірінің соңына қарай Тәкең осы пәтерді алды. Бұл пәтерді иеленуімізге марқұм Алтынбек Сәрсенбайұлының да шарапаты тиген еді. «Үй беріліп жатыр екен, соған өтініш жазсаң қайтеді», – деген кезде Тәкең екі бөлмелі үйге өтініш жазды. Құжаттарға қол қояр кезде Алтынбек Сәрсенбайұлы: «Неше баласы бар?», – деп сұраған көрінеді. Ол кезде біздің үш қызымыз бар. «Үш баласы болса, онда үш бөлмелі пәтер берілсін», – деп, Тәкеңнің өтінішіндегі екі бөлмелі пәтерге емес, бірден үш бөлмелі үйге кіретін болдық. Тәкеңнің бір арманы – жеке жұмыс кабинеті еді. Үш бөлмелі пәтердің бір бөлмесі жеке кабинетім болады деп қуанып жүрді. Өкініштісі, пәтерді жөндейміз, оны кабинетке айналдырамыз деп жүргенде уақыт зымырап өтіп жатыпты. Тәкең жеке жұмыс кабинетінде отырып көп жұмыс та істей алған жоқ.
Осы үйге кіргенде төртінші перзентіміз – Мағжан дүниеге келді. Бұл үйде ағаңның соңғы туған күнін әріптестерімен бірге отырып атап өттік. Ағаң «Әдебиет айдыны» басылымын да, ұжымын да өте жақсы көрді. Газет «Қазақ әдебиеті» құрамына қосылатын уақытта қатты уайымдады. Басылым жабылады деген жылы, 16 желтоқсан, туған күнінде: «Балалар мені құттықтамақшы екен, жұмыста дастархан жайып, рахметімді айтайын», – деді. Мен: «Бәрін үйге шақырайық, көңіл сыйса, бәрі сияды ғой», – деп редакция ұжымын үйге шақыратын болып шештік. Тамаша бір отырыс болды. Жұмыс барысында кез келген жағдайды бастан өткереді емес пе, әріптестер бір-бірінен кешірім сұрасып, қызықты жағдайларын айтысып, бас қосты. Тәкең әрқайсысына жеке-жеке тоқталып, бойларындағы қасиеттерін тізіп, бәріне рахмет айтты. Сөйтсек, бұл – Тәкеңнің соңғы туған күні екен. Келер жылдың жазында ағаң бетін бақиға бұрды.
– Т.Ахметжан шығармашылығының насихатталуы жөнінде не айтасыз?
– Нұрлан ағаның үйіндегі Фаузия апай ҚазҰУ-дың бір студенті Тәкеңнің шығармасы бойынша дипломдық жұмыс қорғағанын айтып еді. Өзіміздің қызымыз Әйгерім сол ҚазҰУ-дың Шығыстану факультетін бітірген. Дипломдық жұмысында Корейдің бір жазушысымен Тәкеңнің әңгімелерін салыстыра қорғады.Қорғау аяқталып, әркім өз пікірін айтып жатқан тұста, диплом жетекшісі Тәкеңді сырттай таниды екен: «Диплом қорғаушы әңгімесі талқыланған жазушының қызы», – деп таныстырыпты. Диплом қорғауға қатысқан өзге ұстаздар: «Мұны бұрыннан неге білмедік?», – деп таңданыпты.
Әкелері қайтыс болғанда балалар қатты қиналды. Сондай қиын уақыттың бірінде балаларды отырғызып қойып, әкелері туралы әңгіме айттым: «Әрқашан әкелеріңді мақтан тұтыңдар. Өйткені ол мақтан тұтатындай-ақ азамат болды. Бірақ ешқашан да «менің әкем еді», «мен соның перзенті едім» деп біреудің алдына жұмыс сұрап, оқу сұрап бармаңдар. Әкелеріңнің атын бұлдамаңдар», – деген едім.
– Әке жолын қуған перзент бар ма?
– Бірде теледидардан Дидағаңның ұлы Дәулеттің әңгімесінің соңын көріп қалдым. «Ұстаздың баласы ұстаз болуы мүмкін, наубайшының баласы да наубайшы болуы мүмкін. Бірақ жазушының баласы жазушы болуы өте сирек кездеседі», – деген мазмұнда әңгіме айтты. Сол сөз рас шығар.
Кейін жаза ма, жазбай ма, білмеймін.Бірақ кіші қызымыз Әйгерімнің бойынан жазуға деген іңкәрлікті байқаймын. Аздап өлең жазады. Қалған балалардың жазуға деген, әкелерінің шығармаларына деген құрметі ерек.
Тәкең тірі болса, 2016 жылдың 16 желтоқсанында елу беске келер еді. Өскеменнің облыстық кітапханасында Тәкеңнің кітап көрмесі ұйымдастырылды. Облыстық теледидарда Тәкеңнің шығармашылығына тоқталған хабар, конференция өтіпті. Тәкеңді әлі күнге ұмытпай, шығармашылығын насихаттап жүргендерге алғысымды білдіремін.
– Әңгімеңізге рахмет!
Әңгімелескен Қарагөз СІМӘДІЛ.